FOCUS GROUP 12

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 23/11/2023
ΩΡΑ: 13:00 – 15:00
FOCUS GROUP: Τοπική Διάσταση στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Εντοπισμένες Ανάγκες της Αγοράς που δεν καλύπτονται – Παραδείγματα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας που αναπτύχθηκαν στο παρελθόν-Καλές Πρακτικές.

ΑΙΘΟΥΣΑ: Κέντρο Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αιγάλεω, Θηβών 314

FOCUS GROUP 13

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 27/11/2023
ΩΡΑ: 13:00 – 15:00
FOCUS GROUP: Τοπική Διάσταση στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Εντοπισμένες Ανάγκες της Αγοράς που δεν καλύπτονται – Παραδείγματα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας που αναπτύχθηκαν στο παρελθόν-Καλές Πρακτικές.
ΑΙΘΟΥΣΑ: Κέντρο Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αιγάλεω, Θηβών 314

FOCUS GROUP 12

Οι ερωτήσεις που τέθηκαν στο 12ο focus group ήταν οι εξής:

1. Πώς αντιλαμβάνεστε τις ανάγκες της αγοράς;
2. Με ποιο τρόπο κατά την άποψή σας μπορεί να εντοπισθεί μία ανάγκη;
3. Πως μπορούμε κατά την άποψή σας να εντοπίσουμε μία επαγγελματική ευκαιρία;
4. Πως νομίζετε ότι μία ανάγκη μετατρέπεται σε επιχειρηματική ευκαιρία;

Αποτυπώνοντας τις απόψεις και ιδέες των συμμετεχόντων μπορούμε να εντοπίσουμε τα ακόλουθα:

1. Οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται την έννοια της ανάγκης.
2. Στη δημιουργία επιχείρησης συμφωνούν όλοι ότι οι ανάγκες παίζουν σημαντικό ρόλο
3. Οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται την έννοια της επιχειρηματικής ευκαιρίας
4. Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τους τρόπους εντοπισμού των επαγγελματικών ευκαιριών
5. Οι Κοιν.Σεπ. που συμμετείχαν στο focus group δεν εφάρμοσαν τη διαδικασία εντοπισμού ανάγκης για τη δημιουργία των επιχειρήσεων τους.
6. Οι συμμετέχοντες συμφωνούν ότι είναι δύσκολο να εντοπισθεί και να μετασχηματιστεί μία ανάγκη σε επιχειρηματική ευκαιρία ή δραστηριότητα

FOCUS GROUP 13

Οι ερωτήσεις που τέθηκαν στο 13ο focus group ήταν οι εξής:

1. Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι διαφορές μεταξύ κοινωνικών επιχειρήσεων και συμβατικών επιχειρήσεων (επιχειρήσεις ιδιωτικού τομέα);
2. Πως θα ορίζατε τις διαφορές μεταξύ κοινωνικών επιχειρήσεων και Μ.Κ.Ο.;
3. Ποιες είναι οι διαφορές σύστασης και λειτουργίας μεταξύ ΚΟΙΝΣΕΠ και ΑΜΚΕ;
4. Ποιοι είναι οι τομείς στους οποίους αναπτύσσεται η κοινωνική οικονομία ;

Αποτυπώνοντας τις απόψεις και ιδέες των συμμετεχόντων μπορούμε να εντοπίσουμε τα ακόλουθα:

1. Οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται τις διαφορές μεταξύ μίας συμβατικής και μίας κοινωνικής επιχείρησης.
2. Οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται τις διαφορές μεταξύ μίας Μ.Κ.Ο. και μίας κοινωνικής επιχείρησης
3. Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τις διαδικασίες σύστασης και λειτουργίας μίας κοινωνικής επιχείρησης.
4. Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τις διαδικασίες σύστασης και λειτουργίας μίας ΑΜΚΕ.
5. Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τους τομείς στους οποίους λειτουργούν οι κοινωνικές επιχειρήσεις.
6. Οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται τον σκοπό λειτουργίας των κοινωνικών επιχειρήσεων