SOCIAL IMPACT
Η μέτρηση της κοινωνικής αξίας είναι μια απαιτητική διεργασία. Είναι διαθέσιμη μια ευρεία σχετική βιβλιογραφία και έχουν δημιουργηθεί διαφορετικά εργαλεία, παρόλα αυτά δεν έχει εξασφαλισθεί, ακόμα, συναίνεση για βασικές δογματικές οριοθετήσεις ή επιχειρησιακές προσεγγίσεις καλών πρακτικών. Εντούτοις, έχουν αναδειχθεί συγκεκριμένα κοινά βήματα που πρέπει ένας φορέας να ακολουθήσει για να καταλήξει σε ένα αντικειμενικό (σχετικά) αποτέλεσμα αναφορικά με την μέτρηση του κοινωνικού αντικτύπου του. Στόχο μας αποτελεί η ανάδειξη των βημάτων που ακολουθούνται όταν αναφερόμαστε στην μέτρηση του Κοινωνικού Αντίκτυπου. Αξίζει να αναφερθεί ότι και η ίδια η Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή συνιστά στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αντί να αναπτύξει μια νέα μέθοδο, να διαδώσει τις συχνότερα χρησιμοποιούμενες αρχές.
Social Impact από την λειτουργία επιχειρήσεων Κ.ΑΛ.Ο.
Θεματικές ενότητες:
Συνολική διάρκεια: 18 ώρες