FOCUS GROUP 8

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 12/9/2023
ΩΡΑ: 13:00 – 15:00
FOCUS GROUP: ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ.

ΑΙΘΟΥΣΑ: Κέντρο Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αιγάλεω, Θηβών 314 & Θεσσαλονίκης, Αιγάλεω
Συντονιστής: Βλάχος Μάρκος

FOCUS GROUP 9

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/9/2023
ΩΡΑ: 13:30 – 15:30
FOCUS GROUP: ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ – ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ.

ΑΙΘΟΥΣΑ: Κέντρο Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας του Δήμου Αιγάλεω, Θηβών 314 & Θεσσαλονίκης, Αιγάλεω
Συντονιστής: Βλάχος Μάρκος

FOCUS GROUP 8

Οι ερωτήσεις που τέθηκαν στο 8ο focus group ήταν οι εξής:

1.      Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της τοπικότητας;
2.      Θεωρείτε ότι υπάρχει τοπικότητα στην επιχειρηματικότητα;
3.      Νομίζεται ότι η κοινωνική επιχειρηματικότητα έχει τοπική διάσταση;
4.      Ποιες ανάγκες νομίζετε ότι δεν καλύπτονται στην περιοχή σας;

Αποτυπώνοντας τις απόψεις και ιδέες των συμμετεχόντων μπορούν να εντοπιστούν τα ακόλουθα:

1. Η έννοια της τοπικότητας έχει χωρικά και κοινωνικά κριτήρια.
2. Τα τοπικά χαρακτηριστικά λαμβάνονται υπόψη στη δημιουργία επιχειρήσεων τόσο της οικονομίας του κέρδους όσο και της κοινωνικής οικονομίας.
3. Η διερεύνηση τοπικών αναγκών δεν είναι απλή υπόθεση αφού κανένας από τους συμμετέχοντες δεν μπόρεσε να παρουσιάσει μία τοπική ανάγκη που δεν καλύπτεται

FOCUS GROUP 9

Οι ερωτήσεις που τέθηκαν στο 9 ο focus group ήταν οι εξής:

1.      Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της ανάγκης;
2.      Μπορείτε να αναφέρετε ένα παράδειγμα ανάγκης που καλύπτει η κοινωνική οικονομία;
3.      Ποια θεωρείτε ότι είναι η διαδικασία εντοπισμού μίας ανάγκης;
4.      Μπορείτε να αναφέρετε ανάγκες και τομείς για την δημιουργία κοινωνικών επιχειρήσεων;

Αποτυπώνοντας τις απόψεις και ιδέες των συμμετεχόντων μπορούν να εντοπιστούν τα ακόλουθα:

1.      Οι συμμετέχοντες μπορούν να διαχωρίσουν την ανάγκη από την επιθυμία.
2.      Αντιλαμβάνονται το τι μπορεί να καλύψει η κοινωνική οικονομία.
3.      Είναι ικανοί να χρησιμοποιήσουν λογικούς συνειρμούς για τον εντοπισμό μίας ανάγκης
4.      Μπορούν να παραθέσουν τομείς και ανάγκες που μπορεί να καλύψει η κοινωνική οικονομία