Οι πόροι που χρειάζεται μία κοινωνική επιχείρηση για την λειτουργία της, την παραγωγή των υπηρεσιών/ προϊόντων της και την παραγωγή του κοινωνικού της αντικτύπου δεν περιορίζονται στους χρηματικούς αλλά περιλαμβάνουν και ανθρώπινους, οικονομικούς, τεχνολογικούς κ.α.
Οι πόροι που μπορεί να αξιοποιήσει μια κοινωνική επιχείρηση αποτυπώνονται στον παρακάτω πίνακα:
Εμπορικοί Πόροι
Πόροι Κοινωνικού Αντικτύπου
Φυσικοί πόροι
Εγκαταστάσεις, υποδομές, κτήρια, συστήματα, οχήματα, κανάλια διανομής
Ειδικά εργαλεία και υποδομές, συστήματα, προσβάσιμα κτήρια
Άυλοι πόροι
Σήμα (brandname), τεχνογνωσία, συστήματα διοίκησης, συνεργάτες, επιχειρηματική γνώση, δεξιότητες
Γνώση και δεξιότητες αντικτύπου, συνεργάτες-υποστηρικτές
Ανθρώπινοι πόροι
Άνθρωποι, προσωπικό, μέλη, συνεργάτες
Υποστηρικτές, ισχυροί σύμμαχοι, υποστηρικτικό προσωπικό, τοπικές κοινότητες, διαμεσολαβητές
Οικονομικοί πόροι
Μετρητά, πιστώσεις, πρόσβαση σε κεφάλαιο
Πρόσβαση σε κεφάλαιο για κάλυψη κόστους κοινωνικού αντικτύπου
Πόροι Αντικτύπου
Μεθοδολογία και δίκτυα εκτίμησης και μέτρησης του αντικτύπου, πόροι ανάπτυξης και παραγωγής κοινωνικού αντικτύπου
Οι απαντήσεις στις ακόλουθες ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τους πόρους που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση σας.