Οι σχέσεις που αναπτύσσει μία κοινωνική επιχείρηση με τις διαφορετικές ομάδες πελατών / ωφελούμενων καθορίζονται, αφενός, από τις ανάγκες των πελατών / ωφελούμενων, αφετέρου, από τις επιλογές που τους προσφέρει η επιχείρηση. Ιδανικά η επιχείρηση σας πρέπει να επιζητεί την ανάπτυξη σταθερών μακροχρόνιων σχέσεων τόσο με τους εμπορικούς της πελάτες (ώστε να μειώσει το κόστος προώθησης και διαφήμισης), όσο και με τους ωφελούμενούς της (ώστε να ενισχύσει τον κοινωνικό της αντίκτυπο).
Οι απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα θα σας βοηθήσουν να αναλύσετε τις σχέσεις της δική σας επιχείρησης με τους πελάτες της: