Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Πάντα ενεργό

Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies αναλύσεων χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Η πρόταση αξίας είναι ο κύριος λόγος που οι πελάτες επιλέγουν μια συγκεκριμένη κοινωνική επιχείρηση μεταξύ άλλων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ίδια αγορά. Η πρόταση αξίας περιλαμβάνει την εμπορική / οικονομική αξία αλλά και την κοινωνική αξία των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησης. Η διατύπωση της πρότασης κοινωνικής αξίας της επιχείρησής σας προϋποθέτει ότι έχετε προβληματιστεί σχετικά με το πώς η υπηρεσία/προϊόν της είναι πιο αποτελεσματική / αποδοτική / βιώσιμη ως προς την επίλυση ενός κοινωνικού προβλήματος ή την κάλυψη μίας κοινωνικής ανάγκης από άλλες διαθέσιμες επιλογές.

Οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να διατυπώσετε με πειστικό τρόπο την πρόταση κοινωνικής αξίας της επιχείρησής σας:

  • Ποια είναι η αξία (εμπορική και κοινωνική) που παρέχει η επιχείρηση στους πελάτες της;
  • Γιατί οι συγκεκριμένοι πελάτες αναμένεται να επιλέξουν ξανά την επιχείρηση;
  • Πόσο ορατή είναι στους τρίτους η πρόταση αξίας της επιχείρησης;
  • Ποιες ομάδες-στόχου φαίνεται να έχουν κατανοήσει την πρόταση αξίας της επιχείρησης;
  • Ποιος είναι πρόθυμος να δαπανήσει τα χρήματά του έχοντας πειστεί από την πρόταση αξίας της επιχείρησης;
  • Πώς μετριέται η πρόταση αξίας; (εμπορική και κοινωνική)

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

  • Η οικονομική/εμπορική αξία μίας κοινωνικής επιχείρησης δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
  • Κατά την διατύπωση της πρότασης αξίας, πρέπει να διαχωρίζετε μεταξύ πελατών που είναι απλοί εμπορικοί πελάτες και πελατών που είναι ταυτόχρονα και ωφελούμενοι του κοινωνικού αντικτύπου της επιχείρησης.
  • Οι ανάγκες και ευαισθησίες των διαφορετικών τμημάτων πελατών πρέπει να μελετώνται ώστε να διατυπώνεται διαφορετική πρόταση αξίας για κάθε ομάδα ανάλογα με το ιδιαίτερο προφίλ της.