Υπάρχουν διάφορα κανάλια (τρόποι, μέσα) με τα οποία μια κοινωνική επιχείρηση επικοινωνεί / προωθεί και διανέμει ή πωλεί τις υπηρεσίες / προϊόντα που παράγει στους πελάτες της και στους ωφελούμενούς της. Παράλληλα, μία κοινωνική επιχείρηση διαθέτει κανάλια αξιολόγησης και υπηρεσιών μετά την πώληση. Ποια κανάλια θα επιλέξετε για να προσεγγίσει η δική σας επιχείρηση τους πελάτες/ωφελούμενούς της; Ποια από αυτά είναι πιο αποτελεσματικά και πιο αποδοτικά (με όρους κόστους – οφέλους);
Οι απαντήσεις στις ακόλουθες ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τα κανάλια της δική σας επιχείρησης.
ΕΙΔΗ ΚΑΝΑΛΙΩΝ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ