Όπως κάθε επιχείρηση, έτσι και μία κοινωνική επιχείρηση καλείται να επιλέξει τις ομάδες στόχου πελατών και ωφελούμενων της, δηλ. τις ομάδες πελατών στις οποίες θα προωθήσει, κατά προτεραιότητα, τις υπηρεσίες / προϊόντα της και τις ομάδες ωφελούμενων στις οποίες θα στοχεύσει, κατά προτεραιότητα, την κοινωνική της δράση. Ταυτόχρονα, καλείται να αποφασίσει ποιες ομάδες πελατών θα αποκλείσει ώστε να μην διακινδυνεύσει τη βιωσιμότητα της.
Οι απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τις ομάδες στόχου πελατών και ωφελούμενων: