ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ 6
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 30/11/2023
ΩΡΑ: 17:30 – 20:30
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: SOCIAL MEDIA ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ: ΚΥΒΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Εθνάρχου Μακαρίου & Κηφισού 1, Περιστέρι 121 31 (αίθουσα 2ου Ορόφου) μικρή αίθουσα πριβέ
Συντονιστής: Βλάχος Μάρκος
Ο συντονιστής του εργαστηρίου ανέπτυξε μία εισήγηση με θέμα Πιλοτική Ανάπτυξη παρουσίασης επιχείρησης στα social media. Σύμφωνα με τους παρευρισκόμενους οι διαφημίσεις Google Ads εμφανίζονται στην αρχική σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, προσαρμοσμένες σε λέξεις και φράσεις που συνδέονται με το περιεχόμενο τους. Η επιτυχία εξαρτάται από τη σωστή δομή και σχεδίαση της καμπάνιας, αποφεύγοντας τα άσκοπα clicks. Η ειδίκευση για αυτό το λόγο είναι αναγκαία. Οι έξυπνες καμπάνιες είναι «ένας τύπος καμπάνιας του Google Ads που απλοποιεί τη διαφήμιση στην Αναζήτηση Google, στους Χάρτες Google, στο YouTube, στο Gmail και σε άλλους ιστοτόπους Google Partners».
Στη δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στα social media, υπάρχουν τα εξής βήματα: δημιουργία λογαριασμού, καταχώρηση πληροφοριών, σύνταξη διαφήμισης με κατάλληλα λέξεις-κλειδιά, και ρυθμίσεις προβολής. Επίσης, αναφέρθηκε στην έξυπνη διαφήμιση στο YouTube. Οι εκπρόσωποι πρόσθεσαν λειτουργίες όπως η παρακολούθηση με Google Analytics και προσαρμογή ωρών προβολής και τονίστηκε η ανάγκη προσδιορισμού στόχων και κοινού. Έγινε ακόμη επεξήγηση της σημασίας του οπτικού και γραπτού μέρους, ενώ υποστήριξε ότι το οπτικό παραστατικό μέρος είναι καίριο για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.